Subject: Vs: Keskkonnaproovide vastuvõtu erisused juunis Terviseameti laboris
From: "Tarmo Amer" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Jun 2025 12:56:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere
Alates 23.06 läheb Loksa Spordikeskus suvepuhkusele ja basseinidest
lastakse vesi välja. Pärast hooldusi lastakse vesi kohe sisse tagasi.
Järgmised proovid saadame juulis ja avame ujula 04.08.25
Ilusat suve
edu ja päikest
Lugupidamisega
Tarmo

  _____

Saatja: TA Info <[email-masked]>
Saadetud: esmaspäev, 2. juuni 2025 21:27
Teema: Keskkonnaproovide vastuvõtu erisused juunis Terviseameti laboris

Tere

Proovide vastuvõtu erisused juunis:

*	16.–17. juunil ei võeta vastu proove BHT7  analüüsiks
*	20. juunil ei võeta vastu proove naftasaaduste (süsivesinikud
C10-C40) gaaskromatograafiliseks analüüsiks

Meeldivat koostöö jätku soovides

rahvatervise labori kliendihaldus

üldosakond

+372 794 3600

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee/>

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by
mistake, please notify of it the sender without delay and delete the
received e-mail together with all its attachments.